ANA PREVEDEN
Rođena 1982. u Banjoj Luci (BiH). Apsolventica sam kroatistike i povijesti na Filozofskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci. Profesionalno i volonterski bila sam kroz dugi niz godina uključena u rad udruge ZUM, Vijeća mladih Istarske županije te Volonterskog centra Istra. Završila sam program Studija o mladima za mlade te edukaciju za trenere participativnom metodologijom rada s mladima. Također, jedna sam od urednica publikacije "Mislim, djelujem, unapređujem – analiza politike za mlade Istarske županije".
S nekoliko sam prijatelja osnovala amaterski pješačko-planinarski klub “Mamuti” putem kojeg živim svoju ljubav prema prirodi i putovanjima. Obožavam ljubav, čitati knjige, a autom bih odmah mogla krenuti na put oko svijeta.
Kod trenerskog me rada privlači mogućnost učenja i promatranja novih stvari iz drugačije perspektive te zabavan i interaktivan način prijenosa znanja. Volim dijeliti znanja i iskustva koja sam stekla, s mladim ljudima koji imaju volju i želju raditi na bilo kakvoj promjeni.
Područja od posebnog interesa: politika za mlade, nenasilna komunikacija, timski rad, transformacija sukoba.
ANAMARIJA SOČO
Rođena 1981. godine u Splitu. Studirala sam sociologiju i engleski jezik i književnost na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Od 2004. godine angažirana sam volonterski i profesionalno u organizacijama civilnoga društva. Iznimno vrijedna iskustva stekla sam u Volonterskom centru Zagreb te kroz volontiranje u Zelenoj akciji, Vijeću mladih grada Zagreba i Pravu na grad. Od 2008. godine zaposlena sam u Mreži mladih Hrvatske kao koordinatorica međunarodne suradnje te programa rada s mladima.
Svoj interes pronašla sam i kroz trenerski rad i u tom se području kontinuirano usavršavam kroz učenje od kolega i kolegica, pohađanjem edukacija za trenere te kroz direktan rad s ljudima. Kroz godine sam održala veliki broj radionica i treninga, prvenstvno za mlade, učitelje i nastavnike te osobe koje rade s mladima. Teme koje su mi osobito bliske su interkulturalna komunikacija i kompetencije, aktivizam mladih, politike za mlade i zagovaranje, volonterstvo, međunarodni rad s mladima i suradnja. Posljednjih nekoloko godina intenzivno radim na području izgradnje interkulturalnih kompetencija te na alatima za osobnu i organizacijsku transformaciju.
Rad s ljudima me ispunjava i nadahnjuje te uživam u dvosmjernom procesu učenja koji se događa između trenera i grupe. U slobodno vrijeme pjevam, putujem i učim strane jezike. Zaljubljena sam u knjige, bicikl, čaj, more te svoje prijatelje i obitelj.
DANIJELA JURIĆ
EMINA BUŽINKIĆ
Rođena u svibnju 1984. u Sisku. Aktivna sam u Mreži mladih Hrvatske koja mi je pružila prostor vlastite afirmacije i pogled na potencijal mladih i naše kreativnosti. Od 2004. godine izmijenila sam uloge potpredsjednice, predsjednice i glavne tajnice organizacije s bogatim iskustvom učenja i podučavanja o organiziranju mladih, politici za mlade, obrazovanju mladih i dr. Autorica sam radova i publikacija o politici za mlade, društvenom položaju i organiziranju mladih.
Svoje interese duboko pronalazim kroz angažman u Centru za mirovne studije i Documenti – Centru za suočavanje s prošlošću u području izgradnje održivog mira. Analiziram, formuliram i pišem o migracijama, azilu i suočavanju s prošlošću.
U spomenutim organizacijama gradila sam trenerski afinitet i iskustvo te sam do danas samostalno ili s trenerskim timovima održala desetke radionica, seminara i treninga što lokalnih, što nacionalnih, što međunarodnih. U trenerskom radu prepoznajem sebe i svoje mogućnosti prijenosa znanja i vještina te iznimnu moć grupnih procesa, a osobito me zabavlja razvijati različite metode učenja.
U trenerskom radu posebno me interesiraju teme komunikacije, suradnje i izgradnje održivih mehanizama (politika za mlade, javno zagovaranje), a volim raditi sa udrugama i savjetima mladih, predstavnicima vlasti te zainteresiranim građanima-kama.
Uživam u mijenjanju svijeta oko sebe i promjenama kojima doprinosim svojim radom. Moje velike ljubavi su putovanja svijetom, kulturama, izričajima i jezicima. Uživam u beskrajnim krajolicima dobrih knjiga i druženju sa prijateljima i obitelji. Vjerujem u pravdu i poštenje.
LIDIJA ĐUKES
MARTINA HORVAT
Rođena 1981. u Zagrebu. Završila sam opću gimnaziju, a zatim Edukacijsko – rehabilitacijski fakultet i stekla zvanje profesorice socijalne pedagoginje.
Od srednjoškolskih dana sam aktivna u različitim organizacijama i inicijativama civilnog društva i to primarno onima koje se bave djecom i mladima, ljudskim pravima i pravima životinja.
Od 2002. godine bila sam najviše angažirana u Ambidekster klubu gdje sam se nakon organiziranja i provođenja edukativnih aktivnosti za osnovnoškolce i srednjoškolce bavila grupnim radom s maloljetnim i mlađim punoljetnim počiniteljima kaznenih djela te edukacijom i mentorstvom volonterkama i volonterima. Uz to sam bila zaposlena i u jednoj zagrebačkoj osnovnoj školi. Trenutno radim u GONG-u kao voditeljica Edukacijskog centra.
Kao predstavnica Ambidekster kluba sam sudjelovala u radu Upravnog odbora Mreže mladih Hrvatske gdje sam se osobito bavila područjem socijalne politike i položajem mladih s manje mogućnosti - mladih s teškoćama ili mladih u riziku od socijalne isključenosti.
Teme koje me osobito zanimaju u trenerskom radu su: ljudska prava, uvažavanje različitosti, razvoj socijalnih vještina i osobnih kompetencija, nenasilna komunikacija, važnost neformalne edukacije za razvoj vještina, volonterstvo i organiziranje volontiranja, borba protiv socijalne isključenosti te socijalno uključivanje svih pojedinaca i skupina. Uživam raditi s različitim dobnim skupinama od djece do odraslih, a osobito često radim sa skupinama mladih s teškoćama, problemima u ponašanju ili s osobama u riziku od socijalne isključenosti.
U slobodno vrijeme volim biti okružena dragim ljudima i životinjama, boraviti u prirodi ili putovati. Često sam zaokupljena različitim volonterskim akcijama i inicijativama kojima pomažem ugroženim životinjama ili kojima nastojim pridonijeti društvenoj pravdi, razumijevanju i poštovanju među ljudima. Također često sudjelujem u edukacijama i razmjenama znanja i iskustava što me posebno motivira za daljnji rad.
MIRELA TRAVAR
NIKOLA BUKOVIĆ
Rođen 1984. u Banja Luci, Bosna i Hercegovina. Završio sam studij politologije na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu na smjerovima: međunarodni odnosi i javne politike. Iako me međunarodni odnosi, politika i ekonomija podjednako zanimaju, moj profesionalni razvoj, nakon dolaska u Mrežu mladih Hrvatske je ipak prvenstveno vezan uz javne politike, prije svega uz politike za mlade u područijma aktivnog sudjelovanja mladih, obrazovanja i zapošljavanja.
Moj trenerski angažman započeo je više kao rezultat spleta okolnosti te, iskreno rečeno, nije bio dio nekog duboko osmišljenog i kroz dugo vremensko razdoblje osmišljanog plana. Naime, potražnja za edukacijama koje su se konstantno javljale paralelno s mojim uobičajnim poslom u Mreži su me u više navrata gurnule u vatru, nudeći mi priliku da drugima pričam i prenosim ono što svakodnevno radim(o). Kako se njihova učestalost počela povećavati, sve sam više shvaćao kako u ovom poslu nije dosta samo znati nešto raditi, nego naći pravi način kako to prenijeti onima koji slušaju te kako ih motivirati da se i sami okušaju bez obzira na strah od pogreške. S druge strane, u osnivanju platFORMAT-a vidio sam super šansu da napredujem u trenerskom poslu učenjem od iskusnijih i potkovanijih trenera/ica. Ono što je počelo kao sporadična aktivnost sve više postaje vrlo bitna stvar u mom profesionalnom životu, sasvim sigurno i dijelom zato što volim dijeliti svoje znanje s drugima te želim biti dobar u tome.
U slobodno vrijeme volim putovanja, druženje s dragim ljudima, stripove te jazz glazbu. Govorim engleski i španjolski jezik te mi je velika želja obići Španjolsku uzduž i poprijeko.
NIKOLA PANDURIĆ
Rođen 1986. u Koprivnici. Završio sam studij Ekoinženjerstva na Fakultetu kemijskog inženjerstva i tehnologije u Zagrebu i stekao titulu magistra inženjera ekoinženjerstva. Dugogodišnje iskustvo rada s organizacijama civilnog društva stekao sam radom u matičnoj udruzi K.V.A.R.K. iz Križevaca, a kasnije i sudjelovanjem u radu Mreže mladih Hrvatske gdje sam bio predsjednik i član upravnog odbora. Sudjelovao sam na brojnim edukacijama o politikama za mlade, aktivizmu mladih i uključivanju mladih u aktivniji društveni život. Aktivno sam uključen u rad na lokalnoj, nacionalnoj i međunarodnoj razini.
Strastveni sam amaterski biciklist i nije mi problem potegnuti biciklom i do Dubrovnika, ukaže li se povoljna prilika za tim.
Trenerski rad mi je zanjimljiv zbog prenošenja i razmjene znanja i iskustava s različitim ljudima kojima ona mogu koristiti, istovremeno usvajajući nova znanja i vještine te širenje vlastitih spoznaja upoznavanjem novih ljudi i njihovih svjetova.
SUNČANA KUSTURIN
Diplomirala sam na Studijskom centru socijalnog rada 2002. godine a na njemu sam 2010. stekla i zvanje specijalistice supervizije psihosocijalnog rada. Kroz neformalno obrazovanje dodatno sam se educirala o temama poput "Neformalno obrazovanje mladih", "Rodno uvjetovano nasilje", "TALE-trening za aktivno učenje u Europi", "Iskustveno učenje prema Outward Bound metodi", "Participativna metodologija i pristupi učenju tijekom treninga", "Asocijativne karte", "Team building u radu sa mladima", "Dramski odgoj".
Svoj rad u području rada sa mladima započela sam kroz volontiranje u centru mladih a nastavila sudjelovanjem na nekoliko programa koji su doprinosili prevenciji poremećaja ponašanju. Važan dio ovog rada bio je i rad sa roditeljima i nastavnicima kako bi i oni počeli mijenjati sebe. U zadnjih nekoliko godina u najvećoj mjeri sam se usmjerila na socijalni integraciju mladih koji su izlaze iz dječjih ili odgojnih domova. Osim direktnog rada sa mladima posljednjih devet godina radim i kao supervizorica volontera i stručnjaka koji rade sa djecom i mladima kako bi oni dobili potrebnu podršku i unaprijedili svoje kompetencije.
Kao trenerica uglavnom radim na temama koje su povezane uz vještine rada sa djecom, mladima, roditeljima. rod i spol, institucionalni tretman i integracija, poremećaji ponašanju i prevencija, komunikacija, rad sa obitelji, stres, kreativnost, timski rad teme su koje su mi bliske i o kojima rado educiram zainteresirane. Učesnici treninga koje sam vodila istaknuli su da sam stručna, strukturirana, dobro pripremljena, pristupačna i da znam kreirati ugodnu radnu atmosferu.
Vjerujem da je rad sa mladima vrlo moćan i trudim se svojim radom unaprjeđivati kompetencije mladih kako bi oni kreirali inovativnu budućnost.